Wednesday, November 19, 2008

Cerita Rempit Ayu 3

Di tempat parkir motor yg suram...ala2 seram di waktu pagi yg hening....

Lelaki tak dikenali: Adik duk kat Kajang kan?
Watashi: Haah... sambil kerut2 kening (Dlm ati dok pikir aku kenal ke mamat neh? sape yek? bdk sek ku ker? jiran ku ker?)
Watashi: Dok Kajang juge yer? (hmmm...tak tau nak tanya ape sebenarnya)
Lelaki tak dikenali: Haah... saye pun naik motor dari dr Kajang...selalu nampak adik...
Watashi: Heh, ye ker...tak perasan plak saya encik neh...
Lelaki tak dikenali: Pompuan bawak motor kat KL neh senang nak recognize sebab jarang...kalau lelaki kan ramai...mana nak perasan...
Watashi: hmmmm....make sense... (sengeh2 sambil angguk2 tanda faham...isk! sib baik aku tak wat2 kenal td...tak kenal rupanya ku ngan mamat neh)
Adekah watashi kelihatan aneh dijalan raya sampai die perasan kewujudan watashi di alam permotoran? Apekah?

10 comments:

garb_ina said...

ala sara, mamat tuh nak berkenalan le tuh. hehehe....:P

FIDtotheAH said...

tah beb.. ayat pancing 101 basic tu pun ko tak leh tangkap.. ehehehe

saracocohoney said...

Isk! malu la I you ols neh... tak de maknanya...

me3n said...

org da bg clue da cek oi. jelas lagi nyata lagi bersuluh. apa lagi? ;p.

kasut-gombak said...

mamat tu tegur ko kt trafik light mane tu??

hahahahaha.

saracocohoney said...

Ad3ck,
Ape lagi? takkan nak tanya kat mamat tuh...abg nak no tepon saya? hahaha...eleh... abang tu nak beramah mesra jer la... korang ni pikir jauh bebenor...

Kasut,
Bukan kat trafik light, kat tempat parking bangunan opis ku... kat KL nun...

anw4r said...

mungkin nyanyian ko semase menunggang mengganggu prestasi minyak motor abg tue..

saracocohoney said...

Nu3k,
bila mase ku menyanyi? eh! ade yek?

nobody said...

hebattt ko noks... pemotoran.. jgn men2... rempitttts

saracocohoney said...

Dewi,
Aku skang menceburi alam permotoran selepas abih alam persekolahan... ko nak join kan? Aku tau...