Thursday, May 8, 2008

Exhausted! tapi...gatal....

Penat!…tu je arr nak bg tau ape yg berlaku ari sabtu ari tu… mmg tahap cipan arr…kena basuh 30 biji buah keta di tengah panas terik tak hengat2 punya… Watashi rasa letih tu bukan pasal cuci kereta tapi panas terik tu membuatkan watashi gelap mata la… gelap mata sebab panas + dapat tgk mamat ensem Satria Neo ngan Viva club…kua..kua… tapi Alhamdulillah la…walaupun letih, rezeki adik2 rumah Shifaq tu ada…

Sugarshay telah meng ‘tag’ saya… so dengan paksa rela nyer saya meng’tag’ diri saya…

Tag kali ni pasal sesuatu perkara yg berlaku pada diri kita first time la… aper yek?

Pertama kali tengok wayang- Masa tu sekolah rendah lagi…tengah kecoh2 cerita dinasor…sibuk la watashi pujuk pakcik watashi bawak watashi gi tengok wayang…cube teka citer aper… betul…citer ‘Jurassic Park’…berbunga2 riang watashi masa tu…

Pertama kali pergi interview- Masa tu tgh tunggu result SPM, so pegi la interview sebagai kerani dekat Hospital Swasta (MAIS). Pegi dengan kawan watashi Aisyah…
Tapi tak dapat…

Pertama kali bekerja- Lepas failed interview pertama, watashi dapat keje without interview dengan kawan mak watashi… dia bukak kedai decoration- “Mutiara Décor” Masa tu watashi jadi tukang jahit…percaya tak??? Watashi amik tender jahit bead, labuci ngan accessory…pastu kena jahit bantal2 kecil yg untuk hiasan sofa tu… tu jek..

Pertama kali ‘make love’- …tak yah nak agak2 bile…tungguuuu….

Pertama kali pregnant- ha…ha… kena tunggu pertama kali yg atas tu ye… ha…ha gatal aku nih!

Watashi secara rasminya telah meng' tag' Shiha, ina, nani, kareem,erme, jaja and elly... jangan buat2 tak tau ya...

6 comments:

sugarshay said...

dah wat pun...good girl!!

sangat berhati mulia ehh kamu ni sara...aman dunia if suma org hati cam sara slalu tolong2 org..kipidap!

saracocohoney said...

baik!!!

Nani said...

erk...aku ke yang tak faham atau memang aku tak faham , atau aku sudah difahamkan dengan ketidak fahaman aku yang selalu sangat salah faham dan kefahaman itu menjadi haram untuk difahami. Semoga ko cepat faham apa yang aku tak faham ni...argh!

*sigh...lagi sekali dengan kepala menggeleng tanda masih belum faham

saracocohoney said...

suke ati ko la labu...

Anonymous said...

la... boleh jahit manik2 bagai ke ko ni.. kalau aku tau tade la aku anta jauh2... hahah.. berapa ko charge?

saracocohoney said...

harga kengkawan mahal skit arr...